fbpx

navýšení tržeb o 100 tis. Kč/měsíc

203 % navýšení tržeb z PPC

56 % nárůst uživatelů z PPC

S tímto e-shopem zaměřeným na přírodní doplňky stravy a superpotraviny jsme začali spolupracovat v dubnu roku 2018. Před naší správou činila cena do PPC kampaní Google Ads a Sklik běžně 14 tis. Kč za měsíc, po zanalyzování trhu a otestování nových kampaní jsme do PPC kampaní začali od června investovat více a nyní se měsíční investice pohybuje od 35 do 40 tis. Kč.

Adekvátně k tomu jsme po několika měsících zdvojnásobili počet konverzí ze 70 na 120-170 a hodnotu konverzí jsme navýšili až o 100 tis. Kč za měsíc.

Celkově za rok 2018 e-shop dosáhnul tržeb z PPC kampaní ve výši 1,3 mil. Kč, což je v porovnání s předchozím rokem 2017 o 203 % více.

Průměrné PNO kampaní za celý rok 2018 činí 20,7%. Oproti roku 2017 se nám podařilo přivézt z PPC kampaní o 52,6 % uživatelů více, přičemž 52,8 % tvořili noví uživatelé a zbytek vracející se uživatelé.

Podařilo se nám tak najít další prostor v online trhu a vytvořit tomuto e-shopu ještě účinnější propagaci, a to i přesto, že na začátku klient velmi dlouho zvažoval navázání spolupráce. Jsme rádi, že se nám podařilo dosáhnout těchto výsledků.

až 45 % pokles PNO v kampaních

436 % navýšení tržeb z PPC

S e-shopem Gentleman’s Boutique zaměřeným na módní doplňky pro muže spolupracujeme od července 2018 a společnou prací se nám podařilo tento e-shop za necelých šest měsíců překlopit z kategorie malých e-shopů do kategorie středních e-shopů.

Obvyklé náklady do PPC reklam před naší správou byly jen 5 tis. Kč měsíčně, klient neinvestoval více, protože tyto prostředky nebyly investovány efektivně, průměrné PNO kampaní vycházelo až na 70%.

V období naší správy investujeme do Google Ads a Sklik průměrně okolo 20 tis. Kč, avšak investice postupně gradovaly především s příchodem vánoční sezóny.

Průměrné PNO za období naší správy činí 42%, v měsíci listopadu se nám jej však podařilo snížit až na 25% a toto zefektivňování stále pokračuje.

Celkově jsme za rok 2018 získali tržby z PPC kampaní ve výši 474 tis. Kč, což je o 436% více než v roce 2017.

E-shop v loňském roce poprvé překročil hranici tržeb 1 mil. Kč, klient je tak s naší prací velmi spokojený.

61 % navýšení měsíčních tržeb díky PPC

4,8 % PNO u Facebook propagace

33 % navýšení tržeb díky PPC

S klientem Kompresory-vzduchotechnika.cz spolupracujeme od dubna 2018. Začali jsme se správou reklamních kampaní v Google Ads a v Sklik a od srpna spravujeme také Facebook reklamy.

V období před naší správou klient dosahoval měsíčních tržeb v průměrné výši 210 tis. Kč. Průměr tržeb v období naší správy je 340 tis. Kč za měsíc (bez Facebooku).

Z Facebook reklam jsme za pět měsíců získali tržby ve výši 475 tis. Kč, a to se skvělým PNO 4,8 %.

Tržby z Google Ads a Sklik činí za celý rok 2018 3,6 mil. Kč s počtem 1026 konverzí a s průměrným PNO kampaní 11%.

V roce 2018 jsme ve srovnání s předchozím rokem 2017 přivedli z PPC reklam o 33% více uživatelů a z Facebooku o 179% více uživatelů. Tržby se z těchto reklamních kanálů meziročně navýšily o 1/3. Také u tohoto klienta se nám tedy podařilo udělat kus dobré práce.

E-shop s potravinami pro proteinovou dietu

355 % navýšení tržeb díky PPC

13 % meziroční navýšení tržeb

o 77 % více asistovaných konverzí

Pokud máte firmu v podobném odvětví, pak víte, že hlavní sezóna je v lednu (ano, to jsou ta naše předsevzetí); naopak nejslabší měsíce prodeje jsou prázdniny, prosinec a období Vánoc.

Tržby e-shopu z PPC oproti období, kdy jsme e-shop nespravovali jsou vyšší o 355 %.

V lednu 2018 přesáhly tržby e-shopu 1 mil.Kč, z toho ze 65 % na tom měly zásluhu PPC kampaně.

Oproti lednu 2016 má e-shop vyšší tržby o 5,5 %, tržby z PPC se oproti lednu 2016 navýšily o 13 %.

Dále hodnota asistovaných konverzí pro kanál placené vyhledávání je při srovnání ledna roku 2017 a 2018 vyšší o 30 %celkově je asistovaných konverzí více o 77 %.

E-shop s krmivem pro zvířata

400 % navýšení tržeb díky PPC

Eshop s krmivem a potřebami pro psy, kočky a další domácí mazlíčky před začátkem naší spolupráce generoval tržby z jednoho PPC systému okolo 150 tis. Kč měsíčně.

Po převzetí PPC účtu do správy bylo dosaženo zvýšení tržeb nad 750 tis. Kč, nyní je naším cílem 1 mil. Kč, a to vše s aktuálním PNO na 11 %, takže je zde hezký prostor pro tvorbu zisku!

Možná by i vaše firma chtěla zažít do 3 měsíců tento malý zázrak? Stačí nás kontaktovat!

E-shop s elektrickými spotřebiči

o 24 % vyšší tržby z vyhledávání

celkové navýšení tržeb o 1,5 mil.

o 23 % více asistovaných konverzí

PPC kampaně pro e-shop s elektrickými stroji do domácnosti i pro profesionály spravujeme od podzimu 2017.

Podařilo se nám naplno využít vánoční sezónu 2017, po prvním měsíci správy jsme zvýšili tržby o 1,5 mil. Kč, a to s nižším PNO, které držíme okolo 6 %.

Ve srovnání prvních 5 měsíců naší správy a 5 měsíců před naší správou máme z kanálu paid search tržby vyšší o 24 %, stejně tak i návštěvy.

Zároveň hodnota asistovaných konverzí vykazuje  navýšení o 23 %. V žádném případě však nedochází k oslabení jiných kanálů, i ty rostou, a to jak organic search, tak i přímá návštěvnost a další.

Také na začátku roku 2018 byla výše tržeb stabilní, navýšení tedy nebylo ovlivněno pouze vánoční sezónou. Po převzetí do správy tedy u klienta vidíme zásadní zlom přínosu naší správy PPC kampaní!

E-shop s přírodní kosmetikou

77 % navýšení návštěvnosti díky PPC

celkové navýšení tržeb o 670 %

Při převzetí klienta do správy byly tržby z PPC okolo 300 tis. Kč měsíčně. V porovnání s výší investic však kampaně nebyly ziskové. 

Po třech měsících naší správy dosáhly tržby výše 500 tis. Kč a kampaně se staly ziskovými.

Dnes již dosahujeme obratu nad 2 mil. Kč za měsíc s čistým ziskem nad 150 tis. Kč. Růst zisku může být v budoucnu ještě vyšší, ale strategií e-shopu je i testování nových možností propagace a branding.

Pokud máte i vy e-shop a chcete, ať vaše tržby a zisk soustavně rostou, oslovte nás k možné spolupráci!

* Z důvodu ochrany údajů klientů nemůžeme uvést názvy eshopů.

KONTAKT

Chcete audit PPC kampaní zdarma?

Pro audit PPC kampaní zdarma vyplňte prosím tento kontaktní formulář a uveďte pár informací o vašem webu. Odpovídáme zpravidla do pár hodin a na všem se domluvíme. Děkujeme za váš zájem!

email: audit@auditppckampani.cz

tel.: +420 228 227 801

© 2018 - 2019 Chodil s.r.o.

Close Menu