fbpx

9 nejlepších praktik v PPC pro rok 2019

Již máme druhou polovinu roku 2019, změny a úpravy je možné provést vždy, tu nejlepší možnost ke zlepšení výkonnosti nabízí implementace zbrusu nových funkcí a nových idejí. Co byste tedy

Statistiky komunikace v e-commerce

Tři hlavní aplikace pro rychlou komunikaci mají základnu více než dvě miliardy uživatelů. 61 % amerických spotřebitelů říká, že v uplynulých třech měsících kontaktovali obchodníka skrze komunikátor. 70 % amerických

Statistiky opuštění nákupního košíku v e-shopech

Ve třetím čtvrtletí roku 2018 činila globální míra opuštění nákupních košíků v e-shopech 76,9 %. 58,6% zákazníků v amerických online obchodech opustilo v uplynulých třech měsících zboží v košíku, neboť dle svých slov „nebyli připravení

7 Trendů digitálního marketingu, které ovládnou rok 2019

Rok 2018 se nesl ve znamení navazování na trendy sociálních médií z roku 2017 a jejich rozšiřování. Byli jsme svědky jistého nárůstu zájmu o oblast rozšířené reality, zvýšení významu video

Vracení zboží z online obchodů

Vracení zboží je nedílnou součástí e-commerce. Neexistuje možnost, jak se mu vyhnout. Koneckonců, lidé si v případě online nákupů nemohou zboží před zakoupením pořádně prohlédnout, osahat nebo vyzkoušet a své

Statistiky týkající se dopravy a dodání zboží e-shopů

Co přispěje k tomu, aby zákazníci nakoupili právě na vašem e-shopu? Jednu z hlavních úloh má právě doprava a dodání zboží. V tomto článku se dozvíte, co vaši zákazníci ocení

Statistické údaje v oblasti e-commerce, které byste měli znát

Je-li oborem vašeho podnikání e-commerce, je dobré si uvědomit, že váš byznys neexistuje ve vzduchoprázdnu, ale je součástí globálního ekosystému internetového podnikání. Právě proto je třeba věnovat pozornost širšímu kontextu,

Responzivní reklamy – jak a kde je používat?

Možná jste se již setkali s pojmem responzivní reklamy. A pokud ano, dost možná to bylo v kampani v obsahové síti. Nyní však můžete využívat responzivní reklamy i ve vyhledávacích

Plánovač klíčových slov pro Google Ads dostal nové (a některé staré) funkce

Obohaťte své nápady na klíčová slova o další termíny, přidejte klíčová slova k existujícím kampaním a využijte dalších funkcí. Až se příště přihlásíte do plánovače klíčových slov v Google Ads, uvidíte oznámení o

Zkušenosti inzerentů ze změn přesné shody v Google Ads

Jaký dopad tato významná novinka prozatím měla? Mění kvůli ní inzerenti strukturu a management kampaní? Poslední podoba přesné shody je na světě již od konce října. Pro připomenutí, jde o to,

Collaborative Ads startují naostro

První čtvrtletí letošního roku se pomalu chýlí ke konci, na poli internetové reklamy se ale pořád něco děje. Jednou z nejvýznamnějších událostí posledních týdnů je ostrý start tzv. Collaborative Ads

Již nejen auta: Google testuje obří obrazový formát pro reklamy ve vyhledávání

Pamatujete si ještě na to, když před pár lety představil Google velký reklamní formát pro výrobce automobilů? Zdá se, že tento formát se nyní dočká rozšíření ve svém svislém rozměru.

Vyhněte se základním chybám a vytvořte dokonalou PPC reklamu

Ať už jste úplným nováčkem, nebo jste naopak s PPC reklamou začali již před nějakou dobou, vždy se můžete dopustit chyby. Dělat chyby je lidské, existují ale i způsoby, jak je

Inboud marketing, který vám může přivést nové zákazníky

Inbound marketing je označení pro marketingovou strategii, prostřednictvím které směrujete potenciální zákazníky na váš web spíše, než byste přímo inzerovali své produkty či služby. Pointa spočívá v tom, že když potenciální

Jak na automatizaci reklamního obsahu a klíčových slov?

Článek pojednává o specificích automatizace pro Google reklamy, používaných s cílem zefektivnit je bez toho, aniž by přemíra automatizace byla na škodu. Diskutovány budou reklamní obsah a klíčová slova a také

Předdefinované přehledy vstupních stránek v Google Ads

Google přidal do svého editoru přehledů dva nové předdefinované přehledy vstupních stránek. Jsou jimi „landing pages report“ a „expanded landing pages report“. Oba přehledy již byly dříve přístupné v sekci „landing

Rutina ve vyhledávacích kampaních pro zlepšení jejich výsledků

I profesionálové v oboru placeného vyhledávání se nechají až příliš často pohltit každodenní optimalizací a nevěnují dostatečnou pozornost celkovému obrazu kampaní. Procházení klíčových slov, pilování systému bidování a cílení rozpočtu či

Jak zkombinovat SEO a PPC pro ještě lepší výsledky

SEO a PPC mohou být oddělené marketingové kanály, které hrají unikátní role a mají rozdílný účel, oba ale hrají za stejný tým. Cílem SEO i PPC je přitáhnout návštěvníky na

Metriky Google Ads, které se vyplatí sledovat

Pro měření výkonnosti PPC kampaní platí několik neoddiskutovatelných pravd, se kterými se ztotožní asi každý jejich provozovatel. Neexistuje nic jako nedostatek nástrojů pro měření. Neexistuje nic jako nedostatek nástrojů pro

Google Ads a funkce nástroje Náhled a diagnostika

Google Ads v novém rozhraní vyrukoval s novými funkcemi pro nástroj „Náhled a diagnostika“, které poskytnou inzerentovi hlubší pochopení toho, kdo reklamu ve skutečnosti sleduje. Navrženy jsou tyto nové funkce také
Close Menu